Garantie & klachten

Golf Only klantenservice

Bij Golf Only kunt u zowel in de winkel als online terecht voor al uw golf benodigdheden. Vanzelfsprekend kunt u rekenen op goede garantievoorwaarden en het beste advies.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor vragen, opmerking en/of klachten kunt u ons bereiken via e-mail: info@golfonly.nl , middels ons contactformulier of telefonisch op: 023 529 87 58. Ma t/m zat bereikbaar van 09.30 tot 17.00 uur. Natuurlijk kunt u ook langskomen op ons filiaal:

 


 

Golf Only

Cruquiusplein 4
2142EV Cruquius, gemeente Haarlemmermeer
KVK Nummer: 34268579 geregistreerd te Amsterdam
BTW Nummer: NL 8176.95.175.B.01

Plan hier uw route

 


 

Klachten afhandeling

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@golfonly.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

1 Bestelling en verzending
1.1 Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Wanneer u een bedrag van €50,- of meer besteedt rekenen wij voor verzendingen binnen Nederland geen verzendkosten. Bij bestelling onder de €50,- worden er €4,95 verzendkosten in rekening gebracht.

1.2 Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Voor zendingen naar België, Duitsland of Luxemburg worden er €10,- verzendkosten in rekening gebracht.

1.3 Wat is de levertijd binnen Nederland?

Als de door u bestelde artikelen bij ons op voorraad zijn bedraagt de gemiddelde levertijd 1-2 werkdagen na de dag van bestelling. Let wel, wij zijn afhankelijk van onze leverancier; Post NL.

Wanneer een artikel besteld moet worden kan de levertijd afwijken. 

Voorbeeld: U heeft een paar golfschoenen uitgezocht. Bij het product wordt aangegeven dat deze momenteel niet voorradig zijn. U besluit de schoenen toch te bestellen. Na het plaatsen van uw bestelling nemen wij zsm contact op met de leverancier. De levertijd bedraagt in dit geval gemiddeld 10 werkdagen.

1.4 Wat is de levertijd naar het buitenland?

Als de door u bestelde artikelen bij ons op voorraad zijn bedraagt de gemiddelde levertijd naar het buitenland 1-3 werkdagen na de dag van bestelling. Let wel, wij zijn afhankelijk van onze leverancier; Post NL.

Wanneer een artikel besteld moet worden kan de levertijd afwijken.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »